Dostave i plaćanja

1 Načini Dostave i plaćanja

Za dostavu na teritoriju Hrvatska nudimo sljedeće načine plaćanja

Pretplata preko

  • Plaćanja u gotovini (kuriru kod dostave) – Plaćanje se obavlja kod dostave od kurira ili u uredima za dostavu.
  • Plaćanje debitnim/kreditnim karticama online & Paypal.

Kako platiti online? –  Odaberite način plaćanja karticom, kliknite na gumb „Nastavi“. Pošalji narudžbu i otvorit će se novi prozor u kojem se mogu unijeti podaci kartice. Za ispravno obavljanje transakcije potrebna je šifra kreditne/debitne kartice (sve cifre 4 skupine na prednjoj strani kartice, bez razmaka), datum isteka roka važenja i otisnute posljednje tri cifre sa poleđine kartice s potpisom.

Transakcija će biti potvrđena na mail Vašeg klijentskog računa. Ukoliko plaćanje nije uspjelo, primit ćete mail poruku za ponovni pokušaj. Börner.hr koristi VPOS kartični operator (radi jamčenja sigurnosti transakcija). Primaju se kreditne i debitne kartice VISA (Classic i Electron) i MASTERCARD. Transakcije se ostvaruju u Euro

Kod plaćanja preko VPOS obrada podataka o kartici vršit će se samo i jedino na poslužiteljima VPOS,  Börner.hr ne obrađuje i ne pohranjuje podatke o  kreditnim ili debitnim karticama.

Plaćanje u gotovini kod dostave – Plaćanje pouzećem preko Poštanske novčane doznake –

Tvrtka je zaključila ugovore s kurirskom tvrtkom „SPEEDY/DPD” AD i s kurirskom tvrtkom DPD za obavljanje usluge plaćanja pouzećem poštanskom doznakom na teritoriju Hrvatska.

Kod plaćanja u gotovini kod dostave koristi se Poštanska novčana doznaka (PND). Klijent plaća konačnu cijenu narudžbe kuriru. Klijent zaprima ispravu od odgovarajuće kurirske tvrtke u svojstvu licenciranog poštanskog operatera za obavljanje poštanskih novčanih doznaka u smislu Zakona o poštanskim uslugama. Klijent mora sačuvati ispravu koja zamjenjuje fiskalni isječak* kao dokaz da je obavio plaćanje!

*Zakonski propisi temeljem kojih nije potreban fiskalni isječak kod plaćanja preko poštanske novčane doznake: Uredba br. H-18/13. prosinac 2006.

Račun ćete dobiti automatski na vaš mail nakon obrade narudžbe. Za probleme i pitanja kontaktirajte nas na info@Borner.hr

2 Dostava

Ovisno o želji klijenta dostava će se obaviti preko Speedy ili DPD.

Sve pošiljke šalju se preko našeg fulfilment središta “Metrika” OOD / Mediapost Hitmail EOOD

Skladište i logistika: mjesto Božurište, Sofija – regija, Gospodarska zona Božurište, ul. Simeon Petrov 19

  1. Omogućena provjera pošiljke prije dostave

Mogućnost provjere pošiljke prije plaćanja usluga je koju Börner.hr pruža za sve proizvode koje nudi i dostavlja. Omogućujemo Vam da provjerite dobivate li upravo ono što ste naručili kako bi se izbjeglo vraćanje pogrešne narudžbe.

Usluga uključuje i provjeru cjelovitosti pošiljke, odnosno omogućeno je razgledanje proizvoda za tragove udara, ogrebotine i druga vidljiva vanjska oštećenja. Ukoliko primijetite da proizvod nije u urednom stanju, narudžba se može otkazati. Ukoliko je odabrano plaćanje pouzećem (plaćanje u gotovini kuriru), odgovarajući iznos nije potrebno platiti. Ukoliko je plaćanje obavljeno izravno online kreditnom/debitnom karticom, novac će biti vraćen doznakom na isti račun s kojeg je obavljeno plaćanje, nakon što se pošiljka vrati i provjeri.

  1. Dostavna pristojba

Besplatna dostava dostupna je za narudžbe iznad 80 eura
Za sve narudžbe ispod 80 eura primjenjuje se fiksni iznos od 6 eura.

5. Rokovi dostave – Za dostavu je potrebno približno 2-5 radnih dana ovisno o odabranom načinu dostave i odredištu.

Imate pravo otkazati ovaj ugovor bez navođenja konkretnog uzroka u roku od 14 dana. Rok otkaza je 14 dana smatrano od datuma dostave proizvoda na navedenu adresu kupca ili treće strane koju je kupac odredio, a koja nije prijevoznik. Da biste uživali pravo na otkaz, morate nas obavijestiti u pisanom obliku i vratiti robu na sljedeću adresu:

IBD International Brand Discount EOOD – Börner Bugarska 

Božurište,

Sofija – regija,

Gospodarska zona Božurište, Simeon Petrov 19

Metrica Warehouse

Kako biste ispoštovali krajnji rok otkaza robe, dovoljna je dostava korespondencije, kako biste uživali ovo pravo prije krajnjeg roka.

Posljedice raskida/otkaza

Ukoliko raskinete ovaj ugovor, mi ćemo vratiti troškove za robu najkasnije u roku od 14 dana, smatrano od datuma povrata. Za povrat iznosa koristit će se isti način plaćanja koji je odabran kod prvobitne transakcije, osim kada je postignut dogovor sa vama o nečem drugom. Možemo odbiti vraćanje troškova, dok ne dobijemo vraćenu robu ili potvrdu da je na putu, ovisno o tomu što će prvo nastupiti.

Nakon što nas izvijestite o raskidu ovog ugovora, robu morate vratiti odmah i obvezno u roku od 14 dana. Troškovi povratka robe su za račun klijenta.

Više informacija možete pronaći ovdje.

Ukoliko ste naručili i u međuvremenu ste promijenili  mišljenje, možete izravno poništiti narudžbu sa svog klijentskog računa, odjeljak “Moje narudžbe“. Važno je znati da se narudžba može poništiti do trenutka ispostavljanja računa i tovarnog lista. Nakon toga otkaz je moguć kada kurir stupi u kontakt s vama za dostavu. Vrijednost proizvoda će se vratiti za par dana na bankovni račun/karticu s koje je obavljeno plaćanje, ako je obavljeno online.